ANMELDELSER & OMTALE

Romaner, børnebøger, Storm P.

ane riel harpiks slagteren i liseleje forfatter roman bog krimi krimimesse horsens fængslet danske kriminalakademi 2014 bedste danske spændingsdebut 2013 krimipris debutantprisen prismodtager bøger børnebøger debut romandebut æbler svin gys debutbog alex anmeldelse anmeldelser smagsdommerne boganmeldelser politiken ekstra bladet information jyllandsposten jp weekendavisen forlag forum gyldendal klematis tiderne skifter forlaget bogmesse bogforum litteratur

ROMAN

Harpiks

(Tiderne Skifter 2015)

Anmeldelser m.m.

KLIK HER

ane riel slagteren i liseleje forfatter roman bog krimi børnebøger undervisningsbøger storm p krimimesse horsens fængslet danske kriminalakademi 2014 bedste danske spændingsdebut 2013 krimipris debutantprisen prismodtager bøger børnebøger debut romandebut æbler svin gys debutbog jazz alex anmeldelse anmeldelser smagsdommerne boganmeldelser politiken ekstra bladet information jyllandsposten jp weekendavisen forlag forum gyldendal klematis tiderne skifter forlaget bogmesse bogforum litteratur

BØRNEBØGER

Diverse børnebøger / undervisningsbøger (1995-2005)

Anmeldelser og omtale

KLIK HER

ane riel slagteren i liseleje forfatter roman bog krimi krimimesse horsens fængslet danske kriminalakademi 2014 bedste danske spændingsdebut 2013 krimipris debutantprisen prismodtager bøger børnebøger debut romandebut æbler svin gys debutbog alex anmeldelse anmeldelser smagsdommerne boganmeldelser politiken ekstra bladet information jyllandsposten jp weekendavisen forlag forum gyldendal klematis tiderne skifter forlaget bogmesse bogforum litteratur

ROMAN

Slagteren i Liseleje (Tiderne Skifter 2013)

Anmeldelser, omtale, interviews